Google Analytics 4 kursus
Bliv klædt på til at måle og optimere din virksomheds online tilstedeværelse.
Find og forstå dine data
Kan du finde rundt i Google Analytics 4? Og får du nok ud af platformen?
Kom med til vores kursus i GA4, og bliv klædt på til at måle og optimere din virksomheds online tilstedeværelse.
- Gør dine data fra Google Analytics brugbare, herunder indblik i rapporter, aflæsningsmuligheder og betjeningspaneler.
- Kend din målgruppe, evaluer din indsats og analyser brugernes adfærd, herunder måling af værdien af kampagner på fx sociale medier, Google Ads og e-mails.
- Fejlsøgning på din hjemmeside og gennemgang af de vigtigste optimeringsmuligheder
Hvad lærer du
På kurset får du en grundlæggende forståelse for Google Analytics 4. For at du fremover kan arbejde målrettet med dine data sørger vi for, at du
- lærer at finde rundt på platformen
- lærer at analysere hvilke sider på dit website, der giver mest værdi at optimere
- får et indblik i, hvordan du analyserer effekten af dine annonce
-lærer hvordan du opsætter konverteringer – uden det bliver alt for avanceret.
Med den viden kan du hurtigt danne dig et overblik over dit websites trafik og performance.
Hvem skal deltage
Vores kursus i Google Analytics 4 er for dig, der arbejder med din virksomheds online markedsføring.
Du er højest sandsynligt nybegynder eller relativt uerfaren i Google Analytics 4, og du ønsker at 1) kunne måle på jeres online tilstedeværelse og 2) få indblik i hvordan brugerne interagere med jeres hjemmeside, så du kan optimere virksomhedens online tilstedeværelse.
Hvad koster Google Analytics 4-kurset
Pris: 2.995,- ekskl. moms pr. deltager
Underviser
Tobias Rosendal Mosskov er Google ads specialist ved Gotcha.
Han ved alt, hvad der er værd at vide om online markedsføring. Han har flere års erfaring med Googles annonceredskaber, og han er derfor den helt rette til at give dig et kursus i, hvordan du manøvrerer de mange muligheder. Og så gør han det på et sprog, som alle kan forstå!