Autencitet og personlighed er nøgleordene, når man snakker employer branding.

Som en del af transportbranchen – der i disse år har udfordringer med at tiltrække både nok men også relevant arbejdskraft – ville Danske Fragtmænd gøre en indsats. En indsats, der skulle få især den unge generation til at spejle sig i de muligheder, Danske Fragtmænd tilbyder. Og ikke mindst skal de kunne spejle sig i de mennesker, der arbejder der. Det kom der fire film ud af, og de forsøger alle at skabe nærhed og autencitet i fortællingen. Samtidigt informerer de om de spændende muligheder for karrierespring, som Danske Fragtmænd giver sine ansatte.

Film

Mød Terminalchef Martin, Chaufføren Casper, Lead softwareudvikler Morten og terminalarbejderen Martin. Filmene fortæller, hvordan arbejdsopgaver, familielivet og fritiden går op i en højere enhed.
Play
Play
Play
Play
Samarbejdet med Gotcha har været super godt, og de fire film formår virkelig at indfange den ånd, som er så særlig for Danske Fragtmænd og vores ansatte.
Henriette Aagaard, Kommunikationschef, Danske Fragtmænd