Når møbler handler om mere end blot at fylde hjemmets tomme pladser ud.

KT Group producerer sækkestole og lamper i stærke farver og kreative former. Gotchas opgave var at udvikle en ny visuel identitet, der placerede KT Group som en mere distinkt spiller i markedet. Dernæst var opgaven også at udvikle et nyt katalog, der fokuserer på kreativ visning af produkterne samt drømmen om et mere kontrastfyldt og personligt hjem. Og som samtidigt opfordrer til sjov og leg. 

Det er jo syret?!

Katalogløsningen blev et produkt, der leger med grænserne for absurditet og virkelighed. Men uden at gå på kompromis med produkterne, der stadig spiller hovedrollen.
Det er jo syret?!
Det er jo syret?!
Det er jo syret?!
Det er jo syret?!
Brochure Brochure Brochure Brochure Brochure
Det nye katalog og den grafiske identitet er blevet rigtig godt modtaget. Det har været stærkt medvirkende til at lande flere nye kunder hos os.
Karsten Saugstrup, Direktør og medejer i KT Group