Behind every great construction there is an even greater Migatronic.

Migatronic er markedsledende i Danmark og har oparbejdet en tilsvarende stærk kendskabsgrad i hjemmemarkedet. Brand awareness uden for landets grænser ønskes højnet med målsætningen om at ligge top of mind på fjernmarkederne. Foruden ønsket om et større kendskab på de internationale markeder ønsker Migatronic en tydeligere rød tråd i forhold til markedsindsatserne – dvs. hvad skal Migatronic primært være kendt for, og hvordan skal svejsevirksomheden profiles og markedsføres. Det har Gotcha hjulpet med.

Effecient, easy to use and built to meet the future.

Tænd. Tryk. Svejs.
Effecient, easy to use and built to meet the future.
Effecient, easy to use and built to meet the future.
Effecient, easy to use and built to meet the future.
Effecient, easy to use and built to meet the future.
Effecient, easy to use and built to meet the future.
Med udgangspunkt i et større strategisk analysearbejde, har vi skabt et imagebaseret kommunikationsunivers, der bærer Migatronic et skridt væk fra den klassiske B2B produktfokusering og over mod en mere brandfokuseret værdifortælling. Både når det kommer til overordnet branding og produktlanceringer.
Heidi Lüdeking, Strategi- og konceptchef i Gotcha

Welding value.

Professionelt, autentisk og i øjenhøjde.
Welding value.

Produktfilm

Råt, rustikt og maskulint. Det er den verden, Migatronic befinder sig i. Foruden produktets værdi er det præcis dét, Sigma Select produktfilmen afspejler.
Play