Fra nordjysk beskedenhed til storladen kommunikation

Sæby Fiske-Industri er Danmarks eneste producent af makrelkonserves og én af verdens førende. Produktionen er yderst miljøvenlig, uden brug af kemikalier, strengt kontrolleret og dansk produceret. Udfordringen var at skabe en unik identitet og et stærkt brand, der kunne bringe Sæby Fiske-Industri frem i lyset, samt øge salget af produkterne og øge generel brand awareness.

Gotcha har været med til at løfte Sæby Fiske-Industri fra traditionel konservesfabrik til en moderne og mere digital fokuseret virksomhed. Nyt design til dåserne, redesign af logo og den visuelle identitet, en produktionsfilm, madunivers og et nyt website har alt sammen bidraget til at løfte Sæby Fiske-Industri som brand.

Fokus på produktion og produkt

Sæby Fiske-Industris produktionsmetode og fangst er gennemtestet og godkendt ud fra en lang række parametre. Det er vigtigt at kommunikere. 

Ét website til både B2B og B2C

Sitet skal både kunne rumme forbrugerens behov såvel som private label-kunders informationsbehov.
Ét website til både B2B og B2C
Fra hav til fabrik til bord

Fra hav til fabrik til bord

Sæby Fiske-Industris visuelle identitet er forvaltet på websitet på en sådan måde, at der kommunikeres værdibaseret uden at gå på kompromis med den specifikke produktkommunikation. Det skyldes de forskellige målgrupper, som Sæby Fiske-Industri har behov for at tale til – så alt fra emballage til kreative opskrifter går hånd i hånd med fangstmetoder, produktion og test.

Mobiludgave

Mobiludgave

Madfars livretter

Makrellen er en undervurderet spise. Oftest ledsages den kun af mayo og rugbrød. Det er synd. For makrel rummer så mange muligheder. Derfor har Madfar skabt en lang række hverdagsopskrifter, som fortolker makrel på en ny og inspirerende måde.