Alle forældre ønsker at stille deres børn de bedste betingelser i livet – også en sund forståelse for økonomi.

Identiteten i konfirmandkampagnen understreges af et formsprog, der iscenesætter konfirmation som et symbol på ungdommelighed, uskyld og alene-i-verden. Igennem forældreskabets genkendelighed iscenesættes konfirmandens parathed til voksenliv og økonomiske spørgsmål, der i et moderne og frisk sprog bevæger forældrehjerter – og taler om økonomi med følelser.

Outdoor

National synlighed i filialerne
Outdoor
Outdoor

De bedste betingelser

Filmen tager udgangspunkt i, at opdragelse er et universelt vilkår, der er følelsesmæssigt forankret i alle forældre. Alle forældre ønsker at stille deres børn med de bedste betingelser i livet – og en fornuftig økonomisk forståelsesramme.
Play

Ungt. Nærværende. Forældrehjerter.

Ungt. Nærværende. Forældrehjerter.
Konfirmandkonto.dk

Konfirmandkonto.dk

Et nuanceret spor af emotionelle budskaber, taktisk kommunikation og konkurrencer rammes målgruppen på tværs af sociale medier, display-netværk, biospots, filialplakater, avisannoncer og konfirmandhilsner. Målsætningen er dels overordnet branding af Danmarks mest personlige bank og at skabe trafik til kampagnesitet konfirmandkonto.dk, hvor brugeren ledes igennem et besøgsflow med fokus på booking af et økonomimøde hos Spar Nord.

Mobile version

Mobile version

De små genistreger

Vi elsker små, lækre og diskrete transitions & animationer, som hjælper brugeren gennem besøgsflowet. Kampagnesitet baserer sig bl.a. på:
  • Section scroll
  • Interactive parralax
  • Motion detection
  • Umbraco
  • Responsive

 

Gå til konfirmandkonto.dk

Målsætningen med kampagnen er overordnet branding af banken og dens filialer og at skabe trafik til kampagnesitet med fokus på booking af et økonomimøde hos Spar Nord.
Rasmus Brostrøm, Adm. direktør & partner i Gotcha