Kompetencer

Digital strategi

Kort og godt handler en digital strategi om at sikre den rette kurs for og anvendelse af digitale medier, som skaber værdi for din virksomhed og dine kunder.

Den digitale strategi baserer sig på research og analyse, og den klarlægger jeres nuværende digitale tilstedeværelse, herunder:

  • Hvordan ser markedet ud, og hvor bevæger det sig hen?
  • Hvad gør jeres konkurrenter?
  • Hvad er jeres kundernes behov?
  • Har I de fornødne kompetencer og et tilstrækkeligt ressourcemæssigt setup?

Proces og tilgang

Vores approach sikrer, at vi sammen kommer igennem en række faser, hvor vi går i dybden med analyser, undersøgelser, statistikker og workshops for at kortlægge digitale succeskriterier og ROI.

Vi navigerer metodisk og erfarent mellem ledelse, økonomi, kommunikation og teknologi. Tingene hænger nemlig sammen, og det handler om, at I som virksomhed får noget ud af jeres digitale investering. Derfor arbejder vi heller ikke med strategi uden målsætninger. Vi hjælper med at fastlægge konkrete KPI'er og udarbejde handlingsplaner, der sikrer, at jeres digitale strategi bliver målbar og handlingsorienteret.

Vi navigerer digitalt og får mest muligt ud af jeres investeringer.