Google Ads

Hvad er Google Ads?

Google Ads (tidligere kendt som AdWords) er for mange virksomheder en billig og effektiv måde at annoncere på. Google Ads har den klare fordel, at du kun betaler pr. klik til dit website / webshop, og du kan samtidig styre max pris og budget. 

Google Ads er de annoncer, som vises i Googles søgeresultater – enten øverst i søgeresultaterne eller i højre side. Google Ads findes i forskellige formater, fx shoppingannoncer, videoannoncering og tekstannoncer. Det essentielle her er at udarbejde Google Ads annoncer, der skaber værdi og konkurrencemæssige fordel. Dvs. annoncer der skaber mange og relevante besøgende, så billigt som muligt. Det er altså ikke nok at skabe en stor mængde trafik – det skal være den rigtige trafik, som i sidste ende konverterer den besøgende til en kunde.

For at performe godt i annonceresultaterne er det afgørende, at din annonce er relevant for søgningen. Derfor skal der være en stærk sammenhæng mellem søgeord, annoncens tekst og den landingsside, som brugerne sendes til.

Brug en erfaren Google Ads partner

Vores specialister er Google Ads certificerede og vante til at strukturere kampagner, sikre lave klikpriser og høje konverteringsrater. Mange virksomheder oplever ofte, at kompleksiteten i Google Ads er for stor, hvorfor de ikke får det optimale ud af deres Google Ads budget. Når vi laver Google Ads annoncering, tager vi udgangspunkt i din virksomhed for at udvikle den strategi, som er bedst for netop din forretning og din målgruppe.