Dynamicweb
All-in-One platform
Ønsker du at samle dine web-indsatser på én platform uden alle mulige 3. partssystemer, så er Dynamicweb et rigtig godt CMS.
Gotcha er en erfaren Dynamicweb partner, og vi hjælper dig fra start til slut.
Dynamicwebs All-in-One platform giver mulighed for, at du både kan understøtte dit website (content site), din webshop (commerce) og dine online markedsføringsindsatser samtidigt.
Med andre ord kan du administrere og vedligeholde alt fra ét og samme sted, hvilket betyder at du ikke får behov for 3 eller 4 forskellige systemer til håndtering af din hjemmeside, webshop, sociale medier og nyhedsbreve. En klar fordel er endvidere, at data er samlet på samme platform, som er tids- og økonomibesparende. Dynamicweb er baseret på skalerbar .NET teknologi og er dermed nem at modificere og udvide – både for os som Dynamicweb partner og for dig som kunde.
En stærk online tilstedeværelse kræver, at du kontinuerligt prioriterer at teste og optimerer dine indsatser.
Dynamicweb stiller i pakken en række værktøjer til rådighed, som er en god hjælp i det daglige marketingarbejde.
A/B tests
Via brugervenlige A/B tests – eller splittests – giver Dynamicweb mulighed for at teste, hvilket indhold eller design der konverterer bedst. Det er nemt at sætte op, som en integreret del af Dynamicweb og forbedrer din effektivitet og konvertering.
Med en A/B test er det muligt at teste på stort set alt lige fra billeder, video, tekst, farver osv. Eksempelvis kan du teste, hvor godt en overskrift på dit website understøtter de intendere handlinger, brugerne gerne skal foretage sig. Det fungerer sådan, at halvdelen af brugerne ser én overskrift, mens den anden halvdel får præsenteret en anden overskrift. De to overskrifter kører sideløbende over en bestemt periode, og Dynamicweb vil herefter kunne fortælle dig, hvilken en der har performet bedst. Og så er det bare at publicere vinderudgaven på dit website.
Leadtool
B2B virksomheder kan få et overblik over, hvem der har besøgt sitet og på den måde opbygge en pipeline til salgsafdelingen. Det betyder, at marketingfunktionen understøtter sælgerne ved at sende leads, som fortæller dels hvilke virksomheder der har besøgt websitet samt hvilket indhold/produkt, de har vist interesseret for. Dermed får sælgerne noget konkret at kontakte leadet på. Det kan sættes op således, at der dagligt sendes en mail til marketing eller salg, som så kan gå listen over leads igennem.
Profiles
Profiles-funktionen giver mulighed for at determinere typer af besøgende og præsentere dem for relevant og målrettet indhold. Jo mere personaliseret indholdet er, des mere relevant for den besøgende, og jo større sandsynlighed er der for sikre salget.
Dynamicweb Premium Solution Partner
Gotcha er Premium Solution Partner, hvilket betyder, at vi er en af de største Dynamicweb partnere og er certificerede til at udvikle og integrere Dynamicweb-løsninger. Som partner kan vi hjælpe dig med at komme hele vejen rundt – lige fra CMS, intranet, commerce og online markedsføring til integrations- og specialudviklingsløsninger. Uanset dybde og kompleksitet.