Nyheder

Det altafgørende i denne stilling er, at du er dedikeret til at arbejde i dybden med data, tal og konverteringsoptimering – og at du har en iboende lyst til at blive den bedste inden for dit felt.  

Som Search specialist håndterer du opsætning, monitorering og optimering af Google Ads-indsatser, herunder Search, Shopping, Display og YouTube. Du optimerer websites til at opnå organisk vækst og får ansvaret for dine egne kunder, som du giver kompetent rådgivning og løbende er i dialog med. 

Arbejdsopgaver

Opstart af nye kunder

Alt fra den indledende dialog og forventningsafstemning til budgetter og målsætninger i samarbejde med kunden. 

Strategi og planlægning af arbejdet baseret på målsætningen

Løbende evaluering og tilretning af strategien og arbejdet for at opnå de bedst mulige resultater.

Valg og eksekvering af annoncetyper og kanaler 

Du kan rådgive om og forstå, hvornår YouTube, display og andre annoncetyper er relevante. Og du ved, hvornår kunden har større behov for organisk vækst.

Den daglige drift

Du planlægger selv dine projekter og kundetimer, så du når i mål med alle opgaver, din egen udvikling og opstart af nye kunder.

Rapportering, kundedialog og anbefalinger

Du er løbende i dialog med dine kunder – og som minimum skal alle kunder have en månedlig status, hvor resultater præsenteres og anbefalinger til potentielle forbedringstiltag drøftes.

Med på beatet

Nye muligheder og tiltag er en stor del af arbejdet, så din personlige og faglige udvikling er en vigtig del af din dagligdag. Vi forventer derfor, at du holder dig opdateret i den digitale verden via artikler eller lignende samt gennem sparring med dine kollegaer.

Du har erfaring med

  • Google Ads eller SEO på højt niveau. Vi har forståelse for, hvis en af disciplinerne trænger til blive opfrisket, eller hvis de sidste teknikker skal på plads, men vi forventer, at du kan enten Google Ads eller SEO på højt niveau
  • Du har helt styr på termer som CTR, CPC, CPA, ROAS, osv.
  • Du er stærk i Google Analytics (GA 4 er ikke et must) 

Har du erfaring med en eller flere af følgende, er det en fordel:

  • Google Tag Manager
  • Google Optimize
  • Google Merchant Center
  • Google Search Console
  • SEMrush (eller andet SEO-værktøj)

Lidt om Gotcha

Du bliver en del af et stærkt og anerkendt bureau, der kun er tilfreds med det bedste. Du får et tæt samarbejde med vores Head of Online Marketing og det øvrige team. Vi hjælper hinanden – det er nemlig den bedste måde at sikre en god arbejdsdag og de bedste løsninger.
 
Gotchas kultur og mentalitet er en vital del af bureauet. Det er kernefundamentet for vores forretning, og det værner vi om. For os skal det være udfordrende, sjovt og udviklende at gå på arbejde. Det betyder nemlig glade medarbejdere og en stærk holdånd. Det resulterer i bedre løsninger for vores kunder og en sjovere hverdag for os selv. For den rette kandidat vil der være rig mulighed for både personlig og faglig udvikling. Men vigtigst af alt bliver du en del af en arbejdsplads, hvor du vil glæde dig til at komme på arbejde.
 
Interesseret?
 
Selvfølgelig er du det!
 
Send en motiveret ansøgning + CV til Adm. direktør & partner Rasmus Brostrøm: rb@gotcha.dk og Head of Online Marketing Thomas Gajhede: tg@gotcha.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Thomas Gajhede på tlf. 3015 2757
 
Vi glæder os til at høre fra dig!