AKKC

We can be climate heroes

Vores opgave var at skabe en ny identitet til AKKC, som er en first mover værdig.

AKKC har indtaget en stærk position på bæredygtighed indenfor kultur- og oplevelsesindustrien og er et kalejdoskopisk brand, der skal kunne mange ting på en og samme tid.

De er et borgerhus bygget af og til folket. De er et kultur- og oplevelseshus. De er et business-hus. De er Aalborgs ambassade for bæredygtighed med tanke og udvikling. Og så er de en positiv aktivist, der vil skabe bæredygtige forandringer i snitfladerne mellem mennesker, visioner og store drømme på den store scene.

Resultatet er en identitet med smæk på attituden - både i ord og grafik.

Brandstrategi

Skærpet brandposition og strategisk afsæt

Brandforælling

Et kalejdoskopisk brand, der skal kunne mange ting på en og samme tid.

Brandidentitet

Visuel identitet, retorisk identitet, kommunikationskoncepter samt løbende eksekveringer på forskellige medier

No items found.
Udtalelse
”Gotcha har sat en kreativ og aktivistisk retning for vores brand. Vi kan se os selv i det, har følt os trygge og forstået undervejs, og de har fanget essensen af den udvikling AKKC gennemgår i disse år”.

- Nicolai Holm, CEO AKKC
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Vil du vide mere om denne case?

Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi.

Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?

Rasmus Brostrøm
Rasmus Brostrøm
CEO & Partner