Element of surprise
Hvordan ser CO2-reducerende metoder ud?
I 2022 præsenterede Ambercon EnvironMent® – en betonrecept baseret på cement med 30% lavere CO2-aftryk. I 2023 præsenterede de TreeCrete®; Fremtidens CO2-reducerede hybridelement der kombinerer armeret beton med træ. Og i april 2024 lancerede de EnvironMent2, hvor de skruer endnu mere ned for CO2-aftrykket i den beton, de bruger til deres elementsystemer.
Gotcha fik fornøjelsen af at omsætte den visionære forretningsstrategi ud i en stærk brandidentitet, som demonstrerer respekt for historien og ansvarlighed for branchen – alt sammen medet realistisk og forretningsnært perspektiv.
Resultatet er en brandidentitet, der gennemsyrer alle elementer – lige fra tekst og tone til designsystemer og droneskud. Nu matcher både logo, farver, billeder og ord deres strategi, kultur og produkter.
Brandstrategi
Workshop, strategisk afsæt og positionering
Brandidentitet
Brand story, payoff, visuel identitet, retorisk identitet, tone og voice og tekstkoncepter
Billedbank
Referencefotos, medarbejderfotos og imagebilleder
Website
Sælgende og positionerende med høj visuel æstetik
Udtalelse
Sammen med Gotcha er vi lykkedes med at skabe en ny brandidentitet, der både holder fast i vores rødder og rækker ind i fremtiden. Hos Ambercon er vi glade for resultatet, der er mere moderne og visionært, end vi nogensinde havde kunnet forestille os.
Bjørn Christensen, Salgsdirektør hos Ambercon
Vil du vide mere om denne case?
Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi.
Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?