Think energy differently
EMD er et jordnært pionerbrand med kæmpestore visioner. De har været med fra begyndelsen af det danske vindeventyr, og er i dag er med til at forme en ny, global energivirkelighed. Det var vores ambition at transformere og rebrande EMD til et markedsledende software- og konsulentbrand med best-in-class løsninger i centrum.
De er et særligt brand, der ikke bare tænker anderledes, men som forankrer 'think energy differently' i mennesker, mindset og software. Et brand, der hjælper modige industrier og virksomheder med at realisere fremtidens innovative energiprojekter. Et brand, der gør den grønne transition til et 'new normal’. Og et brand, der nu har fået en brandidentitet, der afspejler netop alt det. Think energy differently.
Vi gennemførte workshops og arbejdsmøder med ledelse og medarbejdere for at finde helt ind til kernen og for at identificere EMDs differentieringspotentiale.
Strategisk afsæt, positionering, brand story, visuel identitet, retorisk identitet, tone of voice og tekstkoncepter.
Udvikling af visuelle elementer, grafik og design.
Design af business suite og content templates.
Udtalelse

















