Keflico

Wonders of wood

Keflico færdes i en verden af wonders – wonders of wood. Udover at være usædvanligt æstetisk smukt - og ét af verdens ældste byggematerialer - så er træ også det mest teknologiske materiale i verden. Det er ganske enkelt overlegent. Og det kræver noget særligt at kunne navigere i det.

Det ved Keflico, for de laver ikke andet. Det er derfor, de siger ”Vi har valgt træ. Og træ har valgt os”.

Vi har skabt en brandidentitet, som indkapsler essensen af en markedsleder med instinkt og uendelig passion for træ. For ikke at glemme over 65 års erfaring, træ innovation og performance bag sig.

Med et elegant design, et organisk præg og en selvbevidst attitude indtager Keflico nu markedet med et helt nyt format.

Brandstrategi og brandidentitet

Brandfortælling, payoff, visuel identitet, retorisk identitet.

Imagekampagne

Kampagne udfoldet online på diverse branchemedier og egne kanaler.

Website og webshop

Website og webshop med produkter med op til 300 varianter og integration til ERP samt PIM.

No items found.
Udtalelse
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Vil du vide mere om denne case?

Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi.

Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?

Rasmus Brostrøm
Heidi Lüdeking Kaalund
Brand Director & Partner