Musikkens Hus

Sammen om livets musik

Med respekt for historien, kundens ambitioner for brandet, arkitekturen og musikken har vi opdateret brandidentiteten til Musikkens Hus. Et projekt, som har givet os lejlighed til at få brandet helt ind under huden, mærke alle vibrationer, fornemmelser og stemninger.

En langsom slentretur i det imponerende hus, samt et studie af detaljer, førte os frem til en harmonisk og dynamisk farvepalette. Himlen spejles i stålet og fjorden reflekterer i vinduespartierne og beriger os med fine blå nuancer. Salen forærer os klassiske toner af rød, sort og beige. Og den moderne arkitektur og den ikoniske beton giver nyt liv til det grå. Det er imødekommende, varmt og sanseligt. Det er ’livets musik’.

Workshop

Vi gennemførte en workshop med direktion og ledelse.

Brandstrategi og brandidentitet

Strategisk afsæt, positionering, brand story, visuel identitet, retorisk identitet, tone of voice og tekstkoncepter.

Imagekampagne

Kampagnen blev eksekveret på SoMe i form af korte brandfilm.

Website

Opdatering af website med den nye brandidentitet.

No items found.
Udtalelse
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Vil du vide mere om denne case?

Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi.

Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?

Rasmus Brostrøm
Heidi Lüdeking Kaalund
Brand Director & Partner

Vil du vide mere om denne case?

Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi. Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?

Heidi Lüdeking Kaalund
Brand Director & Partner