Sammen om livets musik
Med respekt for historien, kundens ambitioner for brandet, arkitekturen og musikken har vi opdateret brandidentiteten til Musikkens Hus. Et projekt, som har givet os lejlighed til at få brandet helt ind under huden, mærke alle vibrationer, fornemmelser og stemninger.
En langsom slentretur i det imponerende hus, samt et studie af detaljer, førte os frem til en harmonisk og dynamisk farvepalette. Himlen spejles i stålet og fjorden reflekterer i vinduespartierne og beriger os med fine blå nuancer. Salen forærer os klassiske toner af rød, sort og beige. Og den moderne arkitektur og den ikoniske beton giver nyt liv til det grå. Det er imødekommende, varmt og sanseligt. Det er ’livets musik’.
Vi gennemførte en workshop med direktion og ledelse.
Strategisk afsæt, positionering, brand story, visuel identitet, retorisk identitet, tone of voice og tekstkoncepter.
Kampagnen blev eksekveret på SoMe i form af korte brandfilm.
Opdatering af website med den nye brandidentitet.


Udtalelse







