Norbech

No fishy business

Det tidligere Uni-food Technic kom til os med en ambitiøs vækststrategi, et ejerskifte og en brandidentitet, der ikke stemte overens med fremtidsvisionerne. Der var brug for intern kalibrering og kondensering af virksomhedens DNA og ikke mindst en præcis brandfortælling.

Resultatet blev ikke bare en ny brandidentitet men også et nyt navn, som på respektfuld vis bærer historien om en virksomhed under forandring uden at miste tråden til oprindelsen.

Brandstrategi og brandfortælling

Navneudvikling, positionering og differentiering.

Brandidentitet

Visuel identitet, retorisk identitet, tekstkoncepter, tone of voice,

Website

Brandingsite med fokus på leadgenerering.

Intern lancering

Animationsfilm til brug ved identitets reveal.

No items found.
Udtalelse
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Vil du vide mere om denne case?

Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi.

Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?

Rasmus Brostrøm
Rasmus Brostrøm
CEO & Partner