Nordsøen Ocenarium

Kom med under overfladen

Nordsøen Oceanarium i Hirtshals er Nordeuropas største akvarium. Det er en stor bedrift i sig selv. Men det kræver også et website, der både formidler den fascinerende verden under havoverfladen og imødekommer de praktiske behov, som de mange besøgende måtte have. Vi har skabt et digitalt univers, hvor især brugervenlighed og visuel formidling er i højsædet. På mobilen har vi gjort det ekstra nemt at finde de vigtigste informationer – åbningstider, billetkøb og dagens program – via en fast, sticky navigation i bunden af skærmen.

Samtidig har vi udviklet et PIM-system, der gør det let og håndgribeligt at håndtere og vedligeholde viden om Oceanariets mange dyr. Hvor PIM normalt bruges til produkter, bruger Nordsøen det til klumpfisk, måger og marsvin. Det giver dem én samlet kilde til opdateret og korrekt data – både til websitet og til de mange digitale skærme rundt om på udstillingerne.

Alt i alt har Nordsøen Oceanarium fået et website i nærkontakt med havet og de mange legesyge havdyr.

Website

Nem og intuitiv navigation med høj visuel formidling

PIM

Gør det let at håndtere og vedligeholde viden om Oceanariets mange dyr.

No items found.
Udtalelse
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Vil du vide mere om denne case?

Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi.

Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?

Rasmus Brostrøm
Rikke Timm
Head of Digital

Vil du vide mere om denne case?

Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi. Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?

Rikke Timm
Head of Digital