Competitiveness with a gentle touch

Verden er et globalt slaraffenland for kreativitet og innovation. Og for kopister! Patrade er et patentbureau, som arbejder utrætteligt for at beskytte immaterielle rettigheder. De holder mange virksomheders konkurrenceevne i hænderne – og det blev vores opgave at omsætte deres virke i en ny brandidentitet.
Vi skabte en eksklusiv brandidentitet, hvor gode manerer møder beslutsomhed. Patrades tonalitet er gjort genkendelig med en stålsat og intelligent sprogbrug, som underbygges af identitetens visuelle elegance og enkelthed.
Strategisk afsæt og positionering.
Et stærk brandfortælling med genklang.
Visuel identitet, retorisk identitet, tekstkoncepter, tone of voice.
Et brandingsite som gør op med den konventionelle konsulentbranches til tider konservative stil. Udviklet i Umbraco med integration til Active Campaign.

Udtalelse
Gotcha gjorde et fremragende stykke arbejde, og fik virkelig ramt en brandidentitet, som jeg oplever som værende spot on på vores værdier. Stor tak for det. Jeg husker stadig den dag vores marketingchef præsenterede den nye identitet internt. Det var på et Teams-møde, men jeg gav alligevel stående applaus.
Jeg kan varmt anbefale Gotcha, hvis andre derude står med et brand, der trænger til et løft.
Lisbeth Kempel, CMO hos Patrade


