A premium toolbox for architects

Randers Tegl er – på trods af sit meget danske navn – en stor spiller på det internationale marked. Og med adskillige eksklusive high-end projekter på cv’et var drømmen at skabe et unikt online community, som både kan tiltrække og inspirere internationale arkitekter i nye såvel som fremtidige projekter.
Vi har afdækket potentialet og forvandlet en allerede eksisterende Instagram-profil til et tiltrækkende inspirationsunivers, der med et eksklusivt feed emmer af kvalitet og godt håndværk. Her har både organiske og betalte indsatser resulteret i en følgerstigning på mere end 600 %.
Målgruppeanalyse og positionering.
Visuel identitet, retorisk identitet, tone of voice og 7 forskellige profilkoncepter, billeder, videoer og tekstforfatning.
En generel guide til kundens inhouse marketing-team til strukturering af deres online tilstedeværelse på de sociale medier for at sikre en gennemgående rød tråd på brand, voice, koncept og design.
Meta engagement-kampagner for at øge følgervolume og skabe høj engagement rate.
Udtalelse



