Ultima
Et nyt visuelt oplevelsesunivers til Randers Tegls mest eksklusive mursten: Ultima.
Et nyt visuelt oplevelsesunivers til Randers Tegls mest eksklusive mursten: Ultima.
Unik arkitektur kræver eksklusive materialer. Ultima er en unik mursten i et eksklusivt langt format. Et unikt materiale fortjener en særlig præsentation. Showcases af små miniaturekunstværkere, unikke særpræg og en distinkt identitet. Præcis dét er omdrejningspunktet for dette website.
Gå på opdagelse og scroll dig gennem Ultima-narrativet. Født af naturen. Forfinet gennem generationer. Og formet i et format, der har et særligt arkitektonisk potentiale. Ultima er kulminationen af Nordens naturrigdom og en vision om at skabe arkitektur med en unik signatur.
Brugeren fristes af den horisontale slider med drag funktion. En nytænkt udgave af den traditionelle produktoversigt, som tilbyder lækker navigation mellem referencer og produkterne i Ultima-serien.
Ubesværet og let indlæses visuals, hvilket gør scroll-oplevelsen levende og drager brugeren.
Et minimalistisk design med luft giver billederne fokus og inspirerer den besøgende.
En nyfortolkning af den outdatede dropdownmenu skaber både overblik og ro, så navigationen lettes og mulighederne fremtræder tydeligt. Kort sagt: Bedre UX.
Moodboardoversigt præsenteres med parallax- og zoom-effekt i et lækker smooth flow, der krydrer Ultima-produkterne med ekstra inspiration til designvalg og materialer til boligen.
Vi placerer Ultima som arkitektenes foretrukne murstensvalg til eksklusive og visionære projekter. Resultatet er en inspirationsdukkert i et kreativt univers spækket med animationer og storytelling, der opbygger forventning og positionerer Ultima-brandet markant og appetitvækkende.
Websitet formidler vores Ultima-historie smukt og inspirerende via kreativt content, animationer og en stærk brugeroplevelse, der knytter produkt og brand sammen i en fuldendt digital fortælling.Laust Ejstrup, Marketingchef