Roblon

With every fiber

Roblon er førende i verden som materialeleverandør til produktion af fiberoptiske kabler og compositmaterialer. Efter en række strategiske frasalg af flere forretningsben stod Roblon tilbage med en profil og et website, der ikke længere matchede virksomhedens reelle image og markedsposition i verden.

Vi har afdækket potentialet og eksekveret en stærk brandidentitet, som kaster al nordjysk beskedenhed væk og cementerer Roblon som den markedsleder, de er. Med styrke. Med kraft. Og med klokkeklar udholdenhed.

Brandstrategi og brandfortælling

Positionering, payoff og DNA

Brandidentitet

Visuel identitet, retorisk identitet, tone og voice og tekstkoncepter

Website

Websitet skaber overskuelighed i Roblons industrier, produkter og specialløsninger.

Årsrapport

En årsrapport behøver ikke være en basic rapport. Vi har givet den visuel kant.

No items found.
Udtalelse
"Processen med Gotcha har været både udfordrende og lærerig for os. Vi står tilbage med et resultat, som vi internt er glade for, og som vi synes afspejler den virksomhed, vi er"

- Søren Søndergaard, Marketingchef, Roblon

No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Vil du vide mere om denne case?

Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi.

Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?

Rasmus Brostrøm
Rasmus Brostrøm
CEO & Partner