With every fiber

Roblon er førende i verden som materialeleverandør til produktion af fiberoptiske kabler og compositmaterialer. Efter en række strategiske frasalg af flere forretningsben stod Roblon tilbage med en profil og et website, der ikke længere matchede virksomhedens reelle image og markedsposition i verden.
Vi har afdækket potentialet og eksekveret en stærk brandidentitet, som kaster al nordjysk beskedenhed væk og cementerer Roblon som den markedsleder, de er. Med styrke. Med kraft. Og med klokkeklar udholdenhed.
Positionering, payoff og DNA
Visuel identitet, retorisk identitet, tone og voice og tekstkoncepter
Websitet skaber overskuelighed i Roblons industrier, produkter og specialløsninger.
En årsrapport behøver ikke være en basic rapport. Vi har givet den visuel kant.

Udtalelse
"Processen med Gotcha har været både udfordrende og lærerig for os. Vi står tilbage med et resultat, som vi internt er glade for, og som vi synes afspejler den virksomhed, vi er"
- Søren Søndergaard, Marketingchef, Roblon



.webp)



