Sengetid

Plads til det hele

”Det fjerner ikke tankemylder, men det er virkelig en god seng”

Det var bare en af de mange indsigter, vi arbejdede med, da vi fik fornøjelsen at rebrande Sengetid med en helt ny identitet. Men hvordan omsætter man en vision om at være Danmarks mest ukomplicerede webshop til soveværelset? 

Resultatet er en brandidentitet, der omfavner alt det liv, der leves i soveværelset – og som normaliserer alle de måder, vi bruger sengen på. For livet er både skørt, svært, sjovt, svedigt, sygt og skønt. Og hos Sengetid er der plads til det hele. 

Så sænk lyset og sænk skuldrene. Det er sengetid 💙

Workshop

Vi gennemførte workshops og arbejdsmøder med ledelse og medarbejdere for at finde helt ind til kernen og for at identificere Sengetids differentieringspotentiale.

Brandstrategi og brandfortælling

Strategisk afsæt, positionering og brand story.

Brandidentitet

Visuel identitet, retorisk identitet, tone of voice og tekstkoncepter.

No items found.
Udtalelse

”Gotcha har været det helt rigtige match for os i Sengetid til at hjælpe os med at finde ind til kernen af os selv, og hvad vi tilbyder vores kunder og udvikle vores nye brandidentitet – både sprogligt og visuelt.”

”Fra start til slut har der været en gennemtænkt proces, der ikke bare har skabt et filter over en eksisterende brandidentitet, men en dybdegående intern forståelse for os selv (i en ny organisation),  som afspejler sig i den nye brand identitet. Vi har følt os i trygge hænder ved vores yderst kompetente hold fra Gotcha, som har formået at flytte os selv og vores brand."

Sarah Melgaard Johansen. CMO SENG & Sengetid

No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Vil du vide mere om denne case?

Vi vil også gerne hjælpe dig. Som brandbureau brænder vi for og er specialiserede i at skabe branding og markedsføring, der understøtter din forretningsstrategi.

Skal vi skabe noget ærligt, ægte og effektfuldt sammen?

Rasmus Brostrøm
Heidi Lüdeking Kaalund
Brand Director & Partner