Her er al tid kvalitetstid

Skallerup Seaside Resort er ikke et feriecenter i traditionel forstand. Derfor kaldte deres nye brandidentitet også på et fokusskifte – fra feriecenter til frirum.
Vi har skabt en identitet, som emmer af mangfoldighed og stærke traditioner. Hvor sanser bliver vakt og stimuleret i alt fra ord, billeder og lyd. Præcis som enhver oplevelse med brandet skal være. Lige fra booking til sidste nat på resortet.
Brandposition, brandfortælling, visuel identitet, retorisk identitet.
Et website med fokus på brugeroplevelsen samt en kompleks bookingløsning og webshop med integration til Active Campign og Spectra.
Et opgør med traditionelle reklamefilm.
Online kampagner til opbygning af kendskab samt taktiske indsatser.
Udtalelse
Efter et par indledende møder var vi slet ikke i tvivl om, at GOTCHA ville kunne indfri vores forventninger. Vi står nu med et nyt designkoncept, en reklamefilm samt en hjemmeside, som vi er meget stolte af. Tusinde tak til Gotcha for et godt og konstruktivt samarbejde.
Sophie Stenild, salgs-, aktivitets- og marketingchef

