Ahead of the encryption race
Den nordjyske tech virksomhed, XCI er fremadstormende. Det krævede en rebranding, der ræsonerede med XCIs vision, fremtid og aspirationer om at være ledende aktør i markedet på teknologi.
Den nye brandprofil gør netop det. Identiteten er manifestationen af et lederbrand, der vil sætte dagsordenen i en ny kompleks datavirkelighed og udrette en forskel for mennesker over hele verden ved at hjælpe organisationer i kampen mod cyber crime via den bedste teknologi og medarbejdere.
Strategisk afsæt, positionering og brand story.
Visuel identitet, retorisk identitet, tone of voice og tekstkoncepter.
Visuelt appellerende og stadfæster den stærke position.
Brand film

Udtalelse
”Trods vores meget lukkede branche og komplekse produkt har Gotcha evnet at forstå XCI som firma. Gotcha gik grundigt og nysgerrigt til værks i workshops med medarbejdere og ledelse.
Vi er superglade for den nye visuelle identitet som Gotcha har været med til at frembringe. Den afspejler hvor vi er som firma i dag. Sammen med Gotcha har vi udviklet både et nyt Corporate og Employer brand. Så vi er både klar til at møde vores kunder med fornyet styrke, og rekruttere alle de medarbejdere vi skal bruge til vores fortsatte væksteventyr.”
Morten Klinge, Head of Marketing, XCI







