Bliv klædt på til at måle og optimere din virksomheds online tilstedeværelse.

Find og forstå dine data

Kan du finde rundt i Google Analytics 4? Og får du nok ud af platformen?
Kom med til vores kursus i GA4, og bliv klædt på til at måle og optimere din virksomheds online tilstedeværelse.

  • Intro til GA4: Lær at finde rundt, og kend de vigtigste funktioner.
  • Gør dine data fra Google Analytics brugbare, herunder indblik i rapporter, aflæsningsmuligheder og betjeningspaneler.
  • Kend din målgruppe, evaluer din indsats og analyser brugernes adfærd, herunder måling af værdien af kampagner på fx sociale medier, Google Ads og e-mails.
  • Fejlsøgning på din hjemmeside og gennemgang af de vigtigste optimeringsmuligheder.
  • Spørgsmål og afrunding.
Hvad lærer du

På kurset får du en grundlæggende forståelse for Google Analytics 4.

For at du fremover kan arbejde målrettet med dine data sørger vi for, at du- lærer at finde rundt på platformen- lærer at analysere hvilke sider på dit website, der giver mest værdi at optimere- får et indblik i, hvordan du analyserer effekten af dine annonce-lærer hvordan du opsætter konverteringer ­– uden det bliver alt for avanceret.Med den viden kan du hurtigt danne dig et overblik over dit websites trafik og performance.

Du lærer at kende og forstå, hvordan LinkedIn fungerer. Både når det kommer til sproglige virkemidler – altså det du skriver, og hvordan du skriver det – men også ift. hvilke greb du kan anvende, som algoritmen tillægger ekstra synlighed ( og hvad den bestemt ikke ønsker, at du gør).

På den måde lærer du at få maksimal synlighed på dine opslag, og hvordan du hæver antal af følgere og kontakter i din branche.

Hvem skal deltage

Vores kursus i Google Analytics 4 er for dig, der arbejder med din virksomheds online markedsføring.

Du er højest sandsynligt nybegynder eller relativt uerfaren i Google Analytics 4, og du ønsker at 1) kunne måle på jeres online tilstedeværelse og 2) få indblik i hvordan brugerne interagere med jeres hjemmeside, så du kan optimere virksomhedens online tilstedeværelse.

Hvad koster Google Analytics 4-kurset

Pris: 2.995,- ekskl. moms pr. deltager

Underviser

Tobias Rosendal Mosskov er Google ads specialist ved Gotcha.

Han ved alt, hvad der er værd at vide om online markedsføring. Han har flere års erfaring med Googles annonceredskaber, og han er derfor den helt rette til at give dig et kursus i, hvordan du manøvrerer de mange muligheder.

Og så gør han det på et sprog, som alle kan forstå!

Fandt du ikke det kursus, du skal bruge?
Giv os et ring, og så finder vi en løsning.