Seminar

Seminar

Puf, og væk var alle de onde klimasyndere

Kom til vores morgenseminar og bliv inspiret til at arbejde med bæredygtighed i din kommunikation. Det tager halvanden time – og vi sørger for morgenfriske specialister, friskbrygget kaffe og en bid brød.

Tiden er løbet fra de sorte industrier og usympatiske brands med hjertet på det forkerte sted. Tiden er inde til de nye klimabrands. 

De bæredygtige klimabrands har, modsat deres stille forgængere, ikke noget i mod at fortælle hele verden om alt deres bæredygtighed fra opfyldelsen af Verdensmål til kommercielle feel-good initiativer i øst og vest.

Men de nye miljøhelte er svære at forelske sig i. Hvorfor? Fordi bæredygtighed er blevet en selvfølge og ”blot” god pli at have med som moderne virksomhed i 2022 – og dermed bliver bæredygtighed en mainstream ideologi, der er svær at skille sig ud på som brand. 

Lær hvordan du brander dig bæredygtigt i fremtiden

Men hvad skal brands så gøre? Hvad er fremtiden for bæredygtig branding, hvis vi allerede nu står i et kreativt dødvande. 

Du får guldkorn til den grønne skattekiste, uanset om du sidder i Marketing, HR eller Business Development. Og så er det selvfølgelig gratis.

Tilmeld seminar

Program d. 28/6

08.30 - 08.45
Morgenmad
08.45 - 08.50
Velkomst og introduktion
08.50 - 09.50
Lær, hvordan du brander dig bæredygtigt i fremtiden
09.50 - 10-ish
Spørgsmål, dialog og tak for i dag!
Tilmeld seminar

Tid og sted

Fredag d. 28/6 kl. 08.30 - 10.00
Alexander Foss Gade 24
9000 Aalborg

Parkering i Føtex P-hus 
- indkørsel fra Østre Allé.

Indlægsholdere
Ditte Seier Carstensen
Ditte Seier Carstensen
Client Manager
Mads Barington
Mads Barington
Head of Design
Morten Staghøj Petersen
Morten Staghøj Petersen
Brand Strategist
Tilmelding
Vi har 35 ledige pladser til seminaret, som henvender sig fortrinsvist til marketingansvarlige.
No-show-gebyr på kr. 500,-.