Bæredygtighed
Hvordan skal man som brand forholde sig til bæredygtighed i 2020? Hvordan bliver klima en integreret del af strategien? Og hvilke forudsætninger skaber forbrugere og communities for den gode bæredygtige kommunikation?
Hvordan skal man som brand forholde sig til bæredygtighed i 2020? Hvordan bliver klima en integreret del af strategien? Og hvilke forudsætninger skaber forbrugere og communities for den gode bæredygtige kommunikation?
Gennem to centrale perspektiver afdækker seminaret det mulighedsrum, som brands kan navigere i, når du skal kommunikere din virksomheds del i en bæredygtig fremtid.
De to perspektiver er:
Hvad betyder bæredygtighed for forbrugerkulturen i 2020? Hvordan forhandler, former og definerer forbrugernes identiteter med udgangspunkt i bæredygtighed, og hvilke krav og forventninger stiller det til virksomhedernes bæredygtighedsstrategier og positioner i markedet? Forbrugerne står samlet i communities, der stiller store krav til dit brands kommunikation. Uanset hvor oprigtigt og gennemsigtigt, du brander dig, vil communities være dommeren for, hvorvidt den bæredygtige fortælling er smuk storytelling eller greenwashing.
Er bæredygtighed det nye purpose? I en tid hvor klimaet er på alles læber, ser 2020 ud til, at brands behøver mere end purpose for at tage en tydelig og troværdig position. Ved at gennemgå relevante cases får du strategiske anbefalinger til branding i et bæredygtigt perspektiv. Desuden taler vi om, hvilke positioner et brand kan holde til, så man som virksomhed kan gøre bæredygtighed og purpose til noget, der skaber både værdi i brandet og relevans i målgruppen.
Tilmeld seminarFredag d. 31/1 kl. 08.30 - 10.30
Alexander Foss Gade 13, 2. sal
9000 Aalborg
Parkering i Føtex P-hus
eller gården bag Fakta.
Alle pladser er optaget.
Vi skriver dig op på ventelisten, og du får besked fra os i tilfælde af, at vi får en ledig plads.