13.06.25
Morning Views : Reach, relevans og resultater

LinkedIn er en guldmine for B2B-brands! Vi dykker ned i reach, relevans og resultater.

Vi scroller, vi poster, vi liker, og vi netværker.

LinkedIn har for længst forvandlet sig til en af de stærkeste platforme for B2B-marketing og branding. Det er her, vi lytter, lærer og skaber relationer. Og så er det her, profiler bliver til thought leaders.

Men med tusindvis af posts, meninger og budskaber i konstant rotation, er kampen om algoritmens opmærksomhed benhård. Så hvad skal der egentlig til for at trænge igennem støjen?

Denne omgang Morning Views stiller skarpt på, hvordan du arbejder strategisk med LinkedIn som platform for branding og B2B-markedsføring. Vi ser nærmere på, hvad der driver algoritmerne, og hvad der skaber  engagement hos modtageren. Og så zoomer vi ind på kundecases, thought leadership, troværdighed og de greb, der rent faktisk virker.

For flytter dine indsatser på LinkedIn rent faktisk noget – eller forsvinder de i feedet som så meget andet?  

Dagens oplæg

Reach, relevans og resultater
Sådan kan dit brand blive thought leader.

v/ Mette Kiel Jensen, Head of Digital Marketing hos Gotcha


Vores Head of Digital Marketing, Mette, åbner ballet og giver dig indblik i, hvordan din virksomhed får maksimal værdi ud af LinkedIn – både organisk og med annoncering.

Gennem oplægget får du:
Indsigt i de nyeste LinkedIn algoritmer.
Eksempler på content der virker – og hvorfor.
Viden om hvordan din profil kan positioneres som thought leader.

Fra 2.000 til 35.000 visninger om ugen
Retænk dit LinkedIn-setup og skab en identitet, der giver resultater.

v/ Thomas Gajhede, Online Experience Manager hos Bentax


I anden halvleg deler Thomas Gajhede fra Bentax ud af sine erfaringer med sit nye projekt, som han kalder Ham fra Marketing – et projekt der har skabt massiv synlighed og engagement på rekordtid.

Gennem oplægget får du:
Konkrete eksempler på opslag .
Indsigt i reach og engagement.
Inspiration til, hvor du eller din virksomhed kan gentænke dit content-stup, der gør, at du skaber synlighed og langt større kendskabsgrad.
Hemmeligheden bag, hvordan du får dit content til at leve længere.

Hvor mange er der plads til?

Vi har 40 ledige pladser til seminaret, som henvender sig fortrinsvist til beslutningstagere inden for både forretningsudvikling, marketing og kommunikation.

Hvad koster det?

Ingenting, det er gratis! 

Hvor bliver det afholdt

Fredag d. 13.06.25 kl. 8.30 - 11.00
Alexander Foss Gade 24
9000 Aalborg
Se på maps
Parkering ved Poul Larsens Vej 2 – indkørsel fra Sønderbro.

Få alle vores gode guldkorn.
Tilmeld dig her.