SEO
SEO giver synlighed i Google
Søgemaskineoptimering (SEO) er i konstant udvikling. Det kræver at man følger med, hvis man vil være med forrest i bussen.
Dit website bliver typisk fundet vha. af søgemaskiner, hvor Google, med mere 90 %, er den klart største spiller. Uanset om du repræsenterer et kendt eller mindre kendt brand, så er synligheden i Google afgørende for, om brugerne søger efter din virksomheds services og produkter. Langt over halvdelen af de online køb der foretages i dag, er via Google. Og majoriteten af alle køb – også gode gammeldags offline køb – foretages efter research på nettet.
Søgemaskineoptimering er billig og effektiv
Anvendes SEO korrekt, er det både kosteffektivt og relativt nemt at arbejde med. Det er ikke kun for nørder, men derimod også for den almene marketingmedarbejder, der bruger tid på at sætte sig ind i det.
Vores SEO tilgang er inddelt i tre faser:
Situationsanalyse af dit website
Du køber SEO hos os, fordi du ønsker at udvikle forretningen. Derfor er det mest naturligt at starte med at analysere dit nuværende website.
Hvordan performer dit nuværende site og hvorfor (ikke)? Vi danner overblik over, hvordan SEO er tiltænkt og implementeret i den eksisterende løsning og undersøger, hvor det største optimeringspotentiale ligger.
Keywords – hvilke søgeord anvender brugerne?
Masser af trafik til websitet er rart, men det handler i højere grad om at tiltrække de rigtige brugere. SEO tager afsæt i, hvilke keywords dine potentielle kunder søger på, og hvad de vil søge på i fremtiden. På baggrund af en søgeordsanalyse hjælper vi med at afdække, hvilke søgeord dine kunder benytter, så netop din virksomheds website kan levere det bedste content. Det essentielle her er at koble din forretningsviden og markedskendskab sammen med vores web-erfaringer.
Implementering, monitorering og optimering
Når vi kender brugernes søgepræferencer, kan vi implementere det på websitet. Det tager tid at skabe resultater, og der er ofte ikke en lynhurtig vej til øget omsætning. Men SEO giver unægtelig god værdi, når vi opsætter reelle mål, som vi løbende kan monitorere og optimere op imod. Det kræver et tæt samarbejde over en længerevarende periode og en stærk og transparent handlingsplan.