Nyheder

Tre bureauer fra København og Aalborg stod til sidst tilbage i kampen om Væksthus Nordjyllands knap fire millioner kroner store EU-udbud over kommunikationsrådgivning og markedsføring de næste fire år. Efter en omfattende finalerunde har Lange PR og Gotcha i fællesskab landet kontrakten, der netop er underskrevet af bureaupartnerne og Væksthusets ledelse.

Kombinationen af Lange PR og Gotcha sikrer Væksthus Nordjylland en helhedsorienteret løsning inden for kommunikation, PR, reklame og SoMe, og i kraft af Lange PRs mangeårige arbejde for Væksthuset får den regionale specialist inden for vækst, udvikling og internationalisering derfor en bureau-konstellation, der i høj grad skal bidrage til den udvikling, Væksthuset står over for. Det betyder blandt andet, at Væksthuset nu skal i gang med et stort kommunikationsarbejde, der skal sikre en endnu større synlighed over for målgruppen af små og mellemstore virksomheder i Nordjylland.

Det er aldrig særlig sjovt at skulle konkurrere om en kunde, der allerede er i hus, men omvendt har det tvunget os til at være mindst lige så nytænkende og skarpe som konkurrenterne i udbuddet. Det har vi heldigvis formået, og vi glæder os derfor til at tage hul på næste fase af Væksthus Nordjyllands PR- og kommunikationsindsats, lyder det samstemmende fra Rasmus Færch Brostrøm og Jacob Lange, der står i spidsen for hhv. Gotcha og Lange PR.

Som et offentligt EU-støttet væksthus med et stort budget udbyder vi hvert fjerde år hele markedsføringsindsatsen i et udbud med en eksternt tilknyttet udbudsekspert. Det er en omfattende proces, men det er også et sundt forløb, der sikrer, at vi har den bedste partner på kommunikationsområdet. Lange PR og Gotcha scorede højest på kvalitet og pris blandt de deltagende bureauer, og vi ser derfor frem til de næste års samarbejde, kommenterer Heidi Stubberup Ebeling, kommunikationsansvarlig i Væksthus Nordjylland.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:

Adm. direktør & partner, Rasmus Færch Brostrøm
M: 2249 1258
E: rb@gotcha.dk