En markedsleder værdig

Der ligger et omfattende positioneringsarbejde bag DSI Freezing Solutions nye visuelle identitet, som er designet til at understøtte den fælles retning og manifestere virksomhedens strategiske ambitioner.

Netop positionen som markedsleder har været omdrejningspunkt for udviklingen af den nye visuelle identitet, som inkluderer et redesignet logo og en ny grafisk linje på tværs af brandets touch points fra website til præsentationsmateriale og udstillingsdesign.

Køligt og kontrastfyldt

DSI Freezing Solutions opererer i  en række af industrier og leverer en bred pallette af kølige løsninger; Fra effektiv nedkøling af fisk og skaldyr til søs til pladsbesparende fryseløsninger til dyrefoder, som skal transporteres på tværs af kloden.

Vi er stolte af den identitet, som Gotcha har skabt til os. Den er strategisk funderet og så er den samtidig moderne og kan både rumme vores rolle som effektiv produktionsvirksomhed og som professionel rådgiver og samarbejdspartner
Henriette Sabine Thorup, Marketing Manager hos DSI Freezing Solutions

Et website til hele verden

En global markedsleder kræver et site af internationalt format
Et website til hele verden
Overskueligt og inspirerende

Overskueligt og inspirerende

Websitet er kendetegnet ved markante elementer, som kombineret med brandets nye enkelte og robuste formsprog på én gang giver brugeren en behagelig og overskuelig oplevelse og illustrerer DSI Freezing Solutions størrelse og position i markedet.

Mobiludgave

Mobiludgave

Kampagnetal

545,01
% flere besøgende
Top 3
Placeringer på relevante søgeord
84,20
% sænket klikpris på Google Ads
50
Antal lande, hvori konverteringer er sket
79
Antal dage for kampagnen

En god brugeropvelse

På alle devices. Websitet er fra begyndelsen tænkt ind i et mobilvenligt design, da DSI's kunder ofte besøger websitet på farten.