All the care in the world

Via et omfattende strategisk analysearbejde har vi afdækket essensen af Leander-brandets kerneforretning og eksistensberettigelse – både hos forhandlere og slutbruger. Resultatet er en ny visuel identitet og et skarpt retorisk univers, som ophøjer det unikke møbelbrand til en mere international og formålsdrevet position. Alt sammen med det bankende Leander-hjerte i fokus.

Gotcha har udviklet payoff og skabt en identitet med nærvær og omsorg i højsædet. Derudover har Gotcha udarbejdet principper og retningslinjer for navngivning af produkter og møbelserier.

Leander tager et stærkt standpunkt i debatten og diskursen omkring dagens forældreskab og lever fuldt op til deres brand-løfte om at gøre hverdagen lettere for børnefamilier.

Brandfortællingen er udrullet på diverse tryksager, messedesign, annoncer, butiksløsninger, salgsmaterialer, emballage, SoMe-tiltag mm. Derudover er en stor influencer-kampagne også en del af re-brandingen, som også Gotcha har stået for.

 

Nærvær, natur og varme