Leander
Hvordan skaber vi en stærk, international og markant profil til en af Danmarks bedste børnemøbelsproducenter? Leander kom til Gotcha med ønsket om at få skærpet sin imagefortælling og sin brandposition.
Hvordan skaber vi en stærk, international og markant profil til en af Danmarks bedste børnemøbelsproducenter? Leander kom til Gotcha med ønsket om at få skærpet sin imagefortælling og sin brandposition.
Via et omfattende strategisk analysearbejde har vi afdækket essensen af Leander-brandets kerneforretning og eksistensberettigelse – både hos forhandlere og slutbruger. Resultatet er en ny visuel identitet og et skarpt retorisk univers, som ophøjer det unikke møbelbrand til en mere international og formålsdrevet position. Alt sammen med det bankende Leander-hjerte i fokus.
Gotcha har udviklet payoff og skabt en identitet med nærvær og omsorg i højsædet. Derudover har Gotcha udarbejdet principper og retningslinjer for navngivning af produkter og møbelserier.
Leander tager et stærkt standpunkt i debatten og diskursen omkring dagens forældreskab og lever fuldt op til deres brand-løfte om at gøre hverdagen lettere for børnefamilier.
Brandfortællingen er udrullet på diverse tryksager, messedesign, annoncer, butiksløsninger, salgsmaterialer, emballage, SoMe-tiltag mm. Derudover er en stor influencer-kampagne også en del af re-brandingen, som også Gotcha har stået for.
Der er grænseløs omsorg og omtanke i alle Leanders produkter. Alle produkter er designet ud fra grundlægger Stig Leanders stærke overbevisning, om at gøre hverdagen lettere for alle børnefamilier. Det altoverskyggende formål er på elegant vis indarbejdet i både payoff samt en række holdningsprægede statements.
Leanders produkter er kendt for deres klassiske, funktionelle og tidløse design. Deres nye identitet bringer produkternes særlige egenskaber i fokus ud fra en stærk værdifortælling og et rent og vedkommende udtryk.