LOGSTOR
Radikal redefinering og modernisering af LOGSTOR-brandet.
Radikal redefinering og modernisering af LOGSTOR-brandet.
LOGSTOR er en virksomhed, som med rette kan ranke ryggen og demonstrere storhed og styrke.
LOGSTOR sætter nye standarder for energibranchen, produkterne er hårdføre og forretningen ligeså. Det er de rå og barske elementer, der er tale om her; vand, olie, gas osv. Det er store energier, som er på spil, og den nye identitet skal formidle, at LOGSTORS produkter formår at tøjle dem. Det er berettiget at italesætte en vis portion råstyrke. Netop de associationer er overført til den visuelle identitet.
Identitet afspejler det format og den markedsposition, vi har. Vi kigger på vores udtryk i dag og genkender her både vores branche med infrastruktur og miljø i fokus, og de løsninger vi bidrager med. Vi har fået en helt anden karakter, der også styrker medarbejdernes opfattelse af vores arbejdsplads.Bent Falsig, Marketingchef i LOGSTOR
Identiteten viser spændvidden af LOGSTORS formåen: at vi kan nedkøle Shanghai om sommeren og opvarme Vladivostock om vinteren. Og vi skal vise at olie og gas transporteres bedst og sikrest igennem rørledninger fra LOGSTOR, og vi skal formidle soliditet, high end development, fremtidssikring, internationalitet og en dyb, dyb troværdighed, som kan afstedkomme store anlægsinvesteringer både i privat og offentligt regi.