LOGSTOR er en virksomhed, som med rette kan ranke ryggen og demonstrere storhed og styrke.

LOGSTOR sætter nye standarder for energibranchen, produkterne er hårdføre og forretningen ligeså. Det er de rå og barske elementer, der er tale om her; vand, olie, gas osv. Det er store energier, som er på spil, og den nye identitet skal formidle, at LOGSTORS produkter formår at tøjle dem. Det er berettiget at italesætte en vis portion råstyrke. Netop de associationer er overført til den visuelle identitet.

Visuelt sælgende og pædagogisk forklarende

Storladen billedstil akkompagneret af en konsekvent brug af få grafiske virkemidler i form af logo, typografi, femte element og en illustrationsstil, som både forklarer og sælger.
Visuelt sælgende og pædagogisk forklarende
Visuelt sælgende og pædagogisk forklarende
Visuelt sælgende og pædagogisk forklarende
Visuelt sælgende og pædagogisk forklarende
Identitet afspejler det format og den markedsposition, vi har. Vi kigger på vores udtryk i dag og genkender her både vores branche med infrastruktur og miljø i fokus, og de løsninger vi bidrager med. Vi har fået en helt anden karakter, der også styrker medarbejdernes opfattelse af vores arbejdsplads.
Bent Falsig, Marketingchef i LOGSTOR

Rough and tough

Visionen med den nye CVI er at skabe en identitet, som viderefører kendskab, er tidssvarende, moderne og maskulint, og kommunikerer international pondus og format.
Rough and tough
Fra Shanghai til Vladivostock

Fra Shanghai til Vladivostock

Identiteten viser spændvidden af LOGSTORS formåen: at vi kan nedkøle Shanghai om sommeren og opvarme Vladivostock om vinteren. Og vi skal vise at olie og gas transporteres bedst og sikrest igennem rørledninger fra LOGSTOR, og vi skal formidle soliditet, high end development, fremtidssikring, internationalitet og en dyb, dyb troværdighed, som kan afstedkomme store anlægsinvesteringer både i privat og offentligt regi.

Mobiludgave

Mobiludgave