The new Sigma Select is much more than it appears.

Gotcha fik til opgave at skabe et unikt univers for lancering af en serie af banebrydende svejsemaskiner. Under overskriften ’Mean Green Welding Machine’ udviklede vi en meget maskulin og rå identitet med en skarp attitude og sprogbrug, som på meget præcis vis spejlede svejserens identitetsbegreb og ramte direkte ned i miljøet med troværdighed og stærk appel.

Produktfilm

Råt, rustikt og maskulint. Det er den verden, Migatronic befinder sig i. Foruden produktets værdi er det præcis dét, Sigma Select produktfilmen afspejler.
Play
Med udgangspunkt i et større strategisk analysearbejde, har vi skabt et imagebaseret kommunikationsunivers, der bærer Migatronic et skridt væk fra den klassiske B2B produktfokusering og over mod en mere brandfokuseret værdifortælling. Både når det kommer til overordnet branding og produktlanceringer.
Heidi Lüdeking, Strategi- og konceptchef i Gotcha