Nyt leasingkoncept krævede markant kommunikation.

Mange danske leasing-ejere har fået kaffen galt i halsen, da de afleverede deres leasede bil tilbage til forhandleren. Restværdien (bilens værditab i den leasede periode) indestår køberen for. Og det kan være mange penge. RAF Leasing ønskede at gøre op med ugennemsigtigheden, og tilføre leasing-Danmark et helt nyt og gennemsigtgt leasingkoncept uden ting med småt. Men bilbranchen er et blodrødt ocean at markedsføre i. Så derfor skulle der lidt skrappe midler i brug, til at trænge igennem til målgruppen. Og ja, målgruppen er mænd. 

Provokerende og forførende.

Bilerne eller pigerne? Ja, begge dele, vel. Billedstilen er nøje udvalgt og komponeret for at skabe det helt rette udtryk, der oser af sex og ekskusivitet. Og at drengedrømmen kan opnåes med få klik. 

Leadgenerering

Kampagnens omdrejningspunkt var en landing page, hvis eneste formål var at konvertere den besøgende – enkle forklaringer, attraktivt design og tydelige call-to-actions hjalp med det.

Mobiludgave

Mobiludgave

Kampagnetal

2171193
Visninger på sociale medier
24902
Klik på kampagnen
182
Konverteringer
26035
Besøg på sitet i kampagneperioden
79
Antal dage for kampagnen