Rød tråd på tværs af filialer

Spar Nord stræber efter at være din personlige bank i en digital verden. Men hvordan formidler man det på troværdig vis? Og hvordan sikrer man et gennemgående udtryk på tværs af mere end 50 selvbestemmende filialer og ekspertcentre?

Via dagligt samarbejde udfordrer og udvikler vi løbende Spard Nords brand, når vi folder kommunikation og kampagner ud til bankens forskellige målgrupper på en bred vifte af medier. Lige fra annoncer i lokalavisen, på sociale medier til bandereklamer i lokale sportshaller.

Det fleksible og effektive samarbejde med Gotcha er vigtigt for os. De arbejder fokuseret og dedikeret på at skabe synergi i vores markedsføring på tværs af Spar Nord-afdelinger i hele landet.
Anders Stendahl, Marketingchef i Spar Nord

Vedkommende og finurlig

Hvad enten Spar Nord annoncerer i lokalavisen, i magasiner eller på sociale medier, så er målgruppen både intelligent og uinteresseret. Det samme gør sig gældende, når banken inviterer kunderne til fodboldkamp, vinsmagning eller et fyraftensmøde om aktier.

Det kræver vedkommende kommunikation i øjenhøjde – krydret med et finurligt twist – at fange og fortjene målgruppens opmærksomhed.

 

Annoncer i øjenhøjde