Intech
Strategiudvikling, nyt logo, ny visuel identitet og nyt website til en af verdens førende producenter af proces- og bakkedispenseringsudstyr til seafood- og food-industrien.
Strategiudvikling, nyt logo, ny visuel identitet og nyt website til en af verdens førende producenter af proces- og bakkedispenseringsudstyr til seafood- og food-industrien.
Som én af verdens førende designere, producenter og leverandører af kogeudstyr og bakkesystemer til både seafood- og food-industrien stod Intech over for et tiltrængt løft af sit brand.
Opgaven startede med etableringen af en strategisk stærk brandposition for herefter at bevæge sig over logo og visuel identitet. Og til slut kulminere i et nyt og funktionelt website.
Resultatet af samarbejdet hidtil er blevet et visuelt, retorisk samt funktionelt løft på alle leder og kanter af Intechs brand – og tilmed det stærke subbrand INTRAY.
Det er Food Processing Streamlined.
Intechs nye visuelle identitet implementeres på det nye website, og skaber – foruden en appellerende oplevelse – et grundigt overblik over produkter og ydelser. Og leverer stærke call to actions og velgennemtænkt besøgsflow.
Websitets visuelle stil er tænkt som en rejse mod havets bund. Og naturligvis starter vi ovenvande, for derfter – i takt med at Intechs ydelser og produkter præsenteres – at komme dybere og dybere ned. Websitet rummer desuden en brugervenlig partnerportal for Intechs eksisterende kunder, som gør bestillinger strømlinede.
Webstrukturen afspejler desuden de centrale industrier, som Intech opererer indenfor – food og seafood. I sagens natur er målgruppernes verdener så forskellige, at det kræver hvert sit univers at ramme den hverdag, som fx chokoladefabrikker på land og rejetrawlere til havs oplever. Den hverdag taler websitet direkte ind i.