Strategisk, troværdigt og inspirerende

Skirejser er meget mere end fantastiske uendelige snedækkede pister. Det er frihed fra hverdagens praktikaliteter, gåture i sneens bløde stilhed og trætte fødder i lune skisokker foran pejsen.

Brandet ’Vinterly Skirejser’ rummer begge dele, både den sprøde iskolde luft, som prikker i kinderne på vej ned ad pisten med 50 km i timen – og stemningen når dagens oplevelser skal deles og fortælles videre over en kop varm kakao eller en fadøl med alpeudsigt. 

Det nye navn og ID er baseret på en solid kernefortælling om virksomheden og menneskerne bag brandet – og på de unika, som rejseudbyderen i forvejen er kendt for. Kombineret med en strategisk analyse af markedet, er resultatet blevet et – for branchen - atypisk navn og et troværdigt brand, som helt naturligt bliver honoreret og er genkendeligt på tværs af alle Vinterlys touch points med eksisterende og potentielle kunder.

Brandingfilm

På 1½ minut får du en forsmag på din næste skirejse med Vinterly. Læn dig tilbage og bliv inspireret af udsigten til uendelige snedækkede pister, smagen af skiferie og uforstyrret tid med dem, du holder af.
Play

Små eventyr og store oplevelser

Eventyrligt inspirerende

Eventyrligt inspirerende

En solid kombination af følelsesmæssige og taktiske budskaber i øjenhøjde leder målgruppen ind på Vinterly.dk, hvor både den rejsehungrende familiefar, det eventyrlystne kærestepar og formanden for kortklubben bliver ledt gennem et inspirerende besøgsflow med fokus på booking af årets skirejse.

Mobiludgave

Mobiludgave
Vi er enormt begejstrede for det arbejde, Gotcha har udført, fordi vi nu har et navn og univers, som er skræddersyet vores brand.
Majbritt Jensen, salgschef, Vinterly Skirejser